Powered By Blogger

25 Mayıs 2011 Çarşamba

' YES, YOU CAN '

Naziler komünistler için geldiğinde sesimi çıkarmadım; çünkü komünist değildim.

Sosyal demokratları içeri tıktıklarında sesimi çıkarmadım; çünkü sosyal demokrat değildim.

Sonra sendikacılar için geldiler, bir şey söylemedim; çünkü sendikacı değildim.

Benim için geldiklerinde, sesini çıkartacak kimse kalmamıştı”.
                                                        -Martin Niemöller-


/// ABD 1991 yılında ırak'ın kuveyt'e saldırmasını fırsat bilerek ve ıraklıların bebekleri katlettiklerini, yalancı şahitlerle, belirterek ırak!a girdiğinde ve binlerce masum insanı katlettiğinde sesimi çıkarmadım, çünkü ben ıraklı değildim VE ÇÜNKÜ BANA, BAŞKASININ HAKKINI SAVUNDUĞUM ZAMAN 'SEN ONUN AVUKATI MISIN?' DİYEN SÜPER ZEKALILAR VARDI...

/// ABD 2001 yılında hem de kendileri için kutsal olan 9/11 (11eylülde) 9 dalda oscar kazandıkları o filmi oynarken ve 2001 yılının aralık ayında ölen - öldüğünün onlarca kanıtı var - bir insanı bahane göstererek afganistana girip yine binlerce insanı öldürürken bir şey söylemedim çünkü ben afgan değildim ve 2011 yılında bu insanın öldürüldüğünü söylediklerinde yine bir şey demedim ve inandım çünkü bana düşünmeyi değil, gösterilenlere inanmayı öğretmişlerdi...

/// Dünya'da amerikaya ve başkanı busha inancın ve verilen önemin azaldığı dönemde bir anda kurtarıcı olarak önümüze sunulan obamanın da aslında bushdan bir farkınnı olmadığını anlayamadım, çünkü o 'YES, WE CAN' diyodu ve medya o'na inanmamızı istiyodu...Ben, 1955 yılında geliştirdiği bir teknoloji ile sahibi olduğu boğanın beynine hükmedebilen ispanyol mucitin icadının bugün katbekat geliştirilmiş bir şekilde 'medya' adıyla önümüze sunulduğunu bilemedim, bilsem de bana zararı dokunmuyo ne de olsa dedim...

\\\ Bir gün sıra bana gelmişti ve ben sadece 'YES, YOU CAN' diyebildim...
                                                                             -MessUd-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder